3 days later

I förrigår: Tog hål i örat , lite svårt att förklara men jag kommer att lägga in bild, kommer inte att kunna göra det nu, jag har fullt upp för att jag ska flytta. Vackert väder var det också !!

Igår: Åkte till Ikea för att köpa ett kök till lägenheten men de var lite annolunda mot mig och min familj. Det kändes som att de ville ignonera oss vilket inte gick, de ville bli av med oss vilket de lyckades med. Är det för att vi har en annan bakgrund eller? De är så trevliga mot alla andra men med oss så var mindre trevliga, de ville bli av med oss så fort som möjligt. Det kändes även som att man fick en stämpel "Invandrare, jobbar svart" på pannan.
Men det skiter vi i. Jag och min familj tänker iallafall inte lägga ner energi på de. Det är bara att passera Ikea, lika bra. Det var även vackert väder, även om det regnade i Västerås så var det inte kallt men det stank en snuskig/äcklig lukt.

Jag har bestämt mig att jag inte ska bli osäker och rädd för att någon kollar snett på mig eller min familj. Jag är chilenare, stolt över det. Det är inget att skämmas över vilket land man kommer ifrån.

Idag: Flytt på gång, äter frukost nu och ska snart börja klä på mig för att börja packa allt till bilen som kommer att komma snart tror jag... Mamma har koll på när den kommer, inte jag hehee..

Bilder kommer att komma in, promise
men det är lite svårt nu när alla saker ligger nerpackade samt skolsaker. Så jag ligger även efter i skolan nu, TOPPEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0