Dejt eller ej ?


Var ute igår med Mr. vi satt i Café Sylvia och pratade om allt,jätte mysigt:)
Jag ska berätta att jag aldig har varit ute på en dejt så jag undrar, var det här en dejt?
Jag har alltid velat men det har inte hänt, eller aa jag vet ju inte när en dejt räknas, när ma går på promenad eller fikar eller äter? Lite råd Tack
:O! Men det var väldigt trevligt ska jag säga, han är något speciellt, han får mig att le, han är snäll, alltid snäll, lite evis, väldigt social. Precis det jag vill ha, jag vill inte han någon som är osocial direkt för jag pratar princip hela tiden, heheh:)
Idag ska jag kanske träffa honom igen, kanske.. Det är inte säkert eftersom att han jobbar, jag vill inte trötta ut honom när vi möts, hehe
Nog om det
;)


Idag tror jag att jag ska till lägenheten igen och renovera men jag behöver den här dagen för att plugga...
Vi får se hur det blir iallafall.











Latere!

Kommentarer
Postat av: r

hehe lilla linda då ;)

2010-04-07 @ 13:11:32
URL: http://alunrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0