Frågor&Svar


Questions:


har du pojkvän/flickvän?
Nej
har du haft pojkvän/flickvän 2010? Nej

har du hånglat med någon 2010?
Nej
har du kramat någon 2010? Absolut! :)

har du hatat någon 2010?
Nej men kan säga avskyr, Eller Aa HATA gå fakiskt!
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? Yessir:)

är du kär nu?
Det är en hemlighet mina vänner;)
kan du vissla? Självklart

äger du en mascara?
jaa :)
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nej men nära 5

är du emo?
Nopp
är du brat? Nopp

gillar du vältränade killar?
Spelar ingen roll för mig, men det skulle inte sitta fel:)
gillar du nörd-killar som pluggar? well...

gillar du tjejer?
My girls of course;D <3
är du bisexuell? Nej

har du nån gång tyckt om någon i din ålder?
  yessir:)
är du brunett? Nej

är du blond?
Nej
har du haft svart hår/har du just nu? Ja :)

HELT SERIÖST.

vad har du på dig för underkläder?
Svarta hotpants och nothing more..

hur gammal har ditt äldsta hångel varit?
 Det vet jag faktiskt inte, hehe.P

när hade du sex senast?
  det var ett tag sen kan jag säga ;)


SENASTE.

vem fick du sms av senast?
Mr ;)
vem skickade du sms till senast? Mr ;)

vem ringde till dig senast? Regina :)
vem ringe du till senast? Mami :)

vem pussade du senast?
Räknas barnen:)?
vem kramade du senast ? Mr ;)

vad drack du senast? Is latte
när däckade du sist? Oj oj oj.. Det var många år sedan ska jag säga er:) Haha
är du allergisk mot någoting? Enligt doktorn så är det gräs, om jag skulle ligga naken.. Så aa Gräs.


frågorna är besvarade hoppas ni e nöjda med dem:)


Latere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0