OK :P


Lyssnar på ´Nancy Sinatra- Bang Bang, Mycket mycket bra:P
Igår var jag men en pojke som jag inte hade sett på 2 år. Vi hade det trevligt, pratade mycket om saker. Trevligt alltså. Han gick härifrån kl.02.30/03.30 på natten och jag var utsliten nu på dagen för att jag skulle renovera lägenheten. Men nu är jag hemma och fixar mig för jag ska träffa Mr
:D
Vi ska fika någonstans, ska kolla på waynes först.
Kläder som jag ska ut med är Kjol, ett par strumpbyxor och en t-shirt och en skinnjacka.. Kallt va??
Heheh men nu ska jag kolla mig i spegeln och hoppas att han kommer nöja sig med denna kväll :)

NERVÖÖÖÖSS !! Hihihi
Men ajaa ,,
Latere!

Ps. Bilder kommer sen
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0