påsklovärhär'


April April idag, skämten suger jag på, Frida med enligt hennes åsikt:P Men men.. Nu är jag hemma och nu kan lovet börja! Lovet började även bra, det började med SOL! Helt underbart:) Jag mår toppen nu, verkligen! Jag jobbar med bilduppgift, det ska vara en serie vi ska skriva om och rita eller rättare sagt skissa.. Men jag vet inte vad det ska handla om heller:/ Ska plugga in hörlurarna i öronen på mig och dunka lite Keri Hilson med Ne-yo  och Kanye West, det blir nog toppen. Den låten får mig att sjunga, le och den passar så bra när solen kommer fram:) Men nu ska jag fundera på vad jag ska skriva för serie historia till bilden..


snygg överläpp? Nej men hade så ont tack vare för att tandläkarna spände på tandställningen. Hade som sagt blåsor i munnen:( Dumma tandställning:P

Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0