Torsdag

Sitter här med Maximus och kollar på lite klipp =)

Idag har jag varit i skolan, missade nationella (engelskan).. dumma mig ! jag som tycker jag är bra på att skriva än att lyssna=/ men men..
Efter skolan gick jag hem till min bror som jag ska bo hos i några dagar och gungade med maximus.
Maximus är min brors son. Han och jag gungade lite och sen kom en bekant till gungorna och hälsade på =)

Imorgon ska jag vara hemma från skolan för jag känner att jag inte orkar med skolan. jag har inte hunnit att sova ordentligt när vi har renoverat och flyttat.. det är så mycket på en gång. man flyttar,renoverar,pluggar hårt till prov och uppsatser och presentationer. Men idag hade jag presentation som gick bra även om jag vart tvungen att göra om min presentation som jag hann göra på 10 minuter.
FAN VAD JAG ÄR BRA !!!!

Just nu har jag inga bilder för att jag skriver på min brors frus dator.
men jag kommer att lägga in bilder.

Latere !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0