YEEEEEES !

 
Tisdag:                            BALANZE


Fick jag denna kort! BalanZe kort för att kunna träna och fick det gratis!
Men det fick jag och min klass för att vi håller på med ett program som ingen i Sverige har gjort, tror snubben sa det som är ledare. Det lät så iallafall.



Kortet






Häftet



Onsdag :                             SKOLAN


Var i skolan och det var bästa vädret någonsin. Det är så varmt i Solen, och väldigt kallt i skuggan, Love It!!
Fina fjärilar i håret också, de satt inte fast så bra, det var jobbigt att känna hur löst den började bli innan man vart tvungen att sätta om dem..




Fjärilarna




Torsdag:                  SJUKHUSET


Var i sjukhuset idag och väntade 4 timmar på att någon skulle ta emot mig för att ta bort P-Staven ! Man känner Release !! Mamma filmade men jag kan inte sätta in det på bloggen, lär jag mig kan jag llova att jag lägger in det, det är fan häftigt !! när barnmorskan skär för att ta ut det, bloden flöder ut och hon måste torka hela tiden för att kunna se, det tog kanske 2 minuter för henne att ta ut den, hon drog in knivbladet in i huden så man såg den inte. Men tyvärr så finns det inte med för att mamma fick problem med mobilen och filmade långt ifrån..




Bedövningssprutan



Den var 3,5 Cm lång



Lite av bedövningsmedlet åkte ut..



Jag ska säga en sak;  Det gjorde ont ut av helvete närden lilla sprutan gick in under skinnet på mig. Barnmorskan drot ur sprutan men inte helt, sen drog hon in den igen, drog upp sprutan och drog sprutan på sidorna. Så Jävla ont! Men det var värt det..



Det här fick man efteråt.YEEEEEES! P-Piller NÄSTA <3 !!
Ska inte lämna p-piller mer..!



Det här är vad som har hänt om det 3 dagarna..
Bilder kommer när jag ska "modellera" igen.

Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0