12/2 Hell Day!



Jag är ledsen att jag inte har skrivit något till er men det var på grund av min mage,huvudet och kroppen. Det stack överallt i magen och när någon rörde mig så gjorde det ont, det kändes som om jag hade den hemska solbrännan.. Och sen hade jag huvudvärk. Kan allt verkligen komma från en pizza? Den där dumma pizzan fick mig att må sämst :( Nu sitter jag en snabbis för att kolla om allt är i sin ordning med allt. kl.12.00 så måste jag till skolan och hämta några pappren. Jag hoppast att jag inte får problem på vägen dit, att magen krampar. Mamma tror att det är någon influensa men jag har ingen aning men det enda jag vet är att jag aldrig mer ska äta pizza på den pizzerian!
Jag hoppast att jag kommer att må bättre efter den här dagen för på lördag så har min vän en liten myskväll och jag vill gå på myskvällen. Jag vill inte vara sjuk
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0