16/2 Sorry/perfect!


Jag är ledsen att jag inte har skrivit men igår fick jag huvudvärk och somnade när jag kom hem igår, vilket var vid 19.00 tiden för att jag var hos mamma och färgade mitt hår(inget kort på det). Så jag är ledsen för det.
Men idag när jag skulle hem såg jag en affisch som fick mig att lysa med ett stort leende, Shan the Man! Han ska komma hit den 4:e mars, imorgon ska jag betala biljetter, min kusin ska med säger hon och vi får se om det är helt säkert. Jag blir så glad att jag kommer få se honom på riktigt. Han har varit här tidigare men då missade jag honom :( Men nu ska jag jag inte det, jag ska se honom, Han är KUNG! Jag längtar, allt blir så bra, nu känns det som att allt är på topp. Idag klarade jag provet till och med, jag hade inte pluggat på det. Jag skrev allt som jag hade lärt mig på lektionen vilket jag brukar glömma så jag är så JÄVLA GLAD! :D Och nu som vanligt så ska jag plugga, det blir naturkunskap B också, Suck!
Gillar inte naturkunskap

Februari:

[x] 16/2
Prov i säkerhetskunskap
[ ] 17/2 Bilden, bli klar med huset(ramarna kvar till fönstret)
[ ] 17/2
Datauppgiften, klar med bilder
[ ] 17/2 Betala pengar till Gustavsvik
[ ] 18/2 Engelskan, artikeln

22/2 SPORTLOV <3

Latere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0