17/2 Onsdag


Jag kollade på powerpoint festival som 1:orna hade gjort, vilket bra jobb de har jobb, beröm!
Idag har det verkligen varit en slapp dag idag, kollar nu på film, Katten Gustav, hehe :P Men jag pluggar också, samtidigt.  Jag pluggar rättskunskap och den ska vara inne idag och det jobbar jag verkligen på. Det ska vara klart innan 00.00 och jag tror jag blir klar innan dess, hehe :)
Idag köpte jag och en kompis bullar och saft för att vi skulle fika på vår lektion men det vart ingen lektion, bara en stund. Jag som ville göra klart min bilduppgift och det vart jag inte klar med :( Får göra det efter sportlovet. Men nu måste jag plugga vidare, men först måste jag städa, dammsuga och städa upp efter alla, suck!

[x] 16/2 Prov i säkerhetskunskap
[ ] 17/2 Bilden, bli klar med huset(ramarna kvar till fönstret)
[ ] 17/2
Datauppgiften, klar med bilder
[ ] 17/2 Betala pengar till Gustavsvik
[x] 18/2 Engelskan, artikeln


Latere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0