22/2 Yummi !


Pannkakor har gjorts av mig och min lilla syster, så gott :)!
Jag har kollar på 2 filmer nyligen, Alice i Underlandet (Somnade mot slutet) och sen Björnbröder (Som min syster somnade till). Jag har nästan funderat på att ha en Mini Disney Marathon med min lilla syster
:) Hon skulle älska det :P

Idag kom jag hem från Amanda, som ni läste så sov jag och några tjejer hos henne, det var väldigt trevligt och mysigt
:) Jag, Amanda och Hanna satt/låg och pratade och läste upp några frågor i  timmar tills klockan kanske var 02.00-03.00
Det här är inte bra för mig, jag har inte sovit mer är 9 eller 10 timmar.. Måste gå lägga mig snart för det är bad to stay awake in middle of the night.
Det har hänt något tråkigt också :( Ingen Ikea idag och inte imorgon pga vädret! Varför ska det vara sååå mycket snö ? Jag kan inte se fram emot något under dem här 2 dagarna :/
Men nu ska jag kolla runt på internet och sen ska jag gå och lägga mig.
Bilder kommer senare, har inte haft tid och jag behöver vila, det är därför vi får lov.

Ps. Tack Hanna för att du hjälpte mig med bloggen.

Latere!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugnt :) säg till om du behöver mer hjälp!

2010-02-22 @ 23:43:00
URL: http://blame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0