Måndag 8/2

  • Hitta artikel
  • skriv frågor till tre livsberättelser
  • göra klart Huset på bilden
  • Datauppgiften ska vara klar på Onsdag eller Fredag
  • Läsa 70% av boken


Det här är vad jag ska göra den här veckan, jag hoppast det blír klart men dum som jag är så sitter jag framför datan och kollar runt på facebook och pluggar inte alls! =/
Skolan är så jobbig på måndagar!! Börjar 8.30 och slutar vid 09.00 och har håltimme till 13.30 och jag kan ju inte gå hem, man orkar typ inte.. LATMASKEN!!

Ps. JAG HATAR MITT EX !! HATA är ett starkt ord och jag tror att jag hatar honom som in i helvete ! han låter inte mitt liv vara efter att det vart slut mellan  oss! Han har inte haft kontakt med mig sen -09
men nu har han hittat mig IGEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0