10/2 Bravo Dag!


Hade idrott idag som ingick skridskor, kul kul men jobbigt att barn åkte efter en och andra som försökte ta ner en, haha det får man räkna med, men jag ramlade inte :P Sen skulle vi till bussen för att hinna äta i skolan och sen gå på lektion eftersom att skridskor banan låg en bra bit bort. Bussen kom iallafall senare än man hade trott. Så alla gick utom jag. Jag väntade på bussen och det var kallt att stå still ska jag säga :/ Senare kom min idrottslärare men 3 av mina klasskamrater och en praktikant i bilen. De undrade om jag ville ha skjuts och jag tänkte; Hur fan ska jag kunna komma in i bilen?
En tjej som heter Amanda gick ut för att öppna bagageluckan. Jag skulle tydligen in i bagageluckan tills vi kom till skolan som låg 5-15min från skolan :P Sen när man satt där inne så fick man ont i nacken och när man kom till skolan så tackade jag och kollade så att ingen såg att jag gick ut där men nästan halva matsalen satt det elever som kollade ut genom fönstret, Bra Jobbat med undercovern!
Under datalektionen lekte klassen kurragömma, haha gömde oss för 2 st :) Efter datan så skulle jag börja min nästa lektion 16.50 och skulle sluta 19.00
Så jag och min kompis Linus bestämde oss för att handla en pizza och äta på lektionen men efter att vi tänkte oss efter så åt vi på min våning där jag har mitt skåp istället. Efter pizzan gick vi på lektionen :P
Det var dagens händelse och hoppast att dagarna fortsätter att vara bäst i SKOLAN! Annars är det bara tråkigt i skolan.. hehe
Som vanlig så ska jag plugga nu
:P, Och det blir engelska och sen ska det bli en tema läxa, jag ska skriva till en kompis som kan vara ett sista brev till henne och att jag har hamnat på ett läger.

Latere !





Ps. Vill bara berätta att jag inte vill att ni tar bilderna som jag lägger ut, jag menar alla bilder jag lägger ut alltså. Det kommer att anmälas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0