Tisdag 2/2

Idag vart man islängd i snön, kallt var det!
Men som sagt, jag har förbättrat mig angående på våra liv på jorden.
Men en sak vill jag skrika, SOMMAREN, GE MIG SOMMAREN!
Jag saknar efter sommaren, såg solen idag och det lyste verkligen upp min dag och nu fattas det bara det gröna gräset och den varma luften<3
Imorgon börjar jag 11.00, sovmorgon! Men idrotten börjar då, bra för hälsan och kondition vilket jag behöver. Jag är så farlig mot mig själv. Jag har hosta nu och är lite snuvig vilket jag hoppas på att det ska gå över. Nu ska jag plugga Historia som ska vara klart på fredag, det finns en till uppgift som jag ska göra men jag kommer inte ihåg var det var
:/
Typiskt mig att glömma bort saker.. haha !! men jag hoppast att jag kommer på det snart. Och Engelskan vill jag bara sluta finnas, den är så jobbig. ´Jag har svårt i Engelska men ändå valde jag Engelska B, Smarta jag..
Men nu ska jag plugga och sen ska mami göra en förrätt och sedan varmrätten ;)
Smaskens! Saknar till då, för nu är mami med min yngsta lillasyster som håller på med någon slags sport, hon testar varje dag olika. Jag tycker synd om henne, för hon blir ibland så trött men då får hon stanna hemma utan att hennes pappa vet om det, hihi
:P
Nej  men nu måste jag skärpa mig, ska jobba nu
Latere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0