Bästa dagen?

Idag började man 09.00 och då startade säkerhetskunskapen, jag har 3 säkerhetskunskap varje tisdag och sen slutar tisdagen med Tema som sista lektion. Idag har det inte varit den bästa och trevliga dagen, nej nej. Jag fick huvudvärk som seda växte till migrän. Ha migrän och vara i skolan där det är röj så är det inte alls roligt att vara där. Mamma ska ringa till läkaren imorgon för undersökning.
Idag fick man veta att man ska köpa en hund (yorkshireterrier) i slutet av Februari. De är så söta när de är valpar :)
Nu måste jag resa mig upp ur stolen och ta en Eeze tablett och lägga mig ner och vila. Sen blir det väl läxor som bör göras. Hemtentan ska vara färdig tills på måndag och sen ska jag läsa en bok som ska senast vara klar i Februari. Snart blir det även semester, fast i Juni. Jag och familjen med släkten ska till Barcelona, det blir grymt ;)


Januari Månaden:

17:e
     Bror fyller 30år       Söndag
20:e     Min 18 års dag !!    Onsdag
23:e    Fest                        Lördag
26:e    Tandregleringen             Tisdag





Hoppas ni har haft det bättre än vad jag har haft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0