Days And Days


Vart hos läkaren idag och fick ett recept för mitt migrän som jag har men jag vet inte vad den heter.
Men idag har jag även vart i skolan och jag har träningsvärk från idrotten igår och idag så slogs lite med Oskar :), jag är som en pojkflicka kan man säga :P
Nästa vecka blir jag 18 år vilket är skönt men med ärlighet så tror jag inte det kommer bli någon skillnad ändå.. Man har gjort allt som man igentligen ska göra när man blir 18 år. Så då blir det inte som man hade väntat sig men att bli 18 år.
Senare ikväll ska jag kolla på Jennifers body, kollat lite på internet om vad de tycker om filmen och flesta kollar på filmen för att se Megan fox... Men många tyckte att det var usel och många tyckte den var bra. En skräckfilm som inte är bra, det är som The Shining filmen.. Men nu ska jag Slänga in bilder och sen ska jag plugga stjärten av mig och sedan ska jag kolla på Glee som är kl.21.00

Får inte heller glömma Johan Falk på Söndag 21.00. Joel kinnaman !





Jennifers Body



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0