Fredag


Onsdag; Åkte pulka med klassen på idrotten. Kul men kallt :D ! Jag var på restaurang med min familj och det var trevligt och väldigt mysigt :) Jag fick ett armband, ett halsband, halsduk, vantar och ett fotoalbum.


På morgonen





På restaurangen





Jag kanske inte ser så glad ut, det är för att jag var tårägd :P

Torsdag;


Jag var hemma hos mina kusiner och åt pannkakor och kollade senare på This is it.
Så underbart! R.I.P Michael.

Fredag; Idag har jag haft det jobbigt. Jag har uppgifter jag inte fick veta om tills nu och nu måste jag göra de fort så jag inte halkar efter. Gick hem till min brors fru och sen gick jag och mamma till Coop och handlade tacos. För imorgon ska det vara en lite födelsedagsfest :) Det blir skönt för jag vill inte ha en stor fest och att jag måste hålla koll på allting. Det orkar jag inte med. Jag är LAT :) !!

Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0