Lördag 30/1

Igår och idag har jag varit i Strängnäs, Idag pluggade jag Rättskunskap och Naturkunskapen och sen fick jag lite skit från mamma för mitt brev som kom, IG-Varning..
Men jag har sagt att jag ska göra uppgifter och sen blir allt bra igen :)
Kollade nyss på "23" lite läskigt när det gäller nummret men det är ju en film. Ska sova nu men först måste jag borsta tänderna och krama om kudden och hoppast att min smärta är över imorgon, tandställningen tar nästan kål på mig
:/
Jag hoppast att det blir bättre imorgon. Angående om imorgon så ska jag träna, dans. Jag hoppast det kommer att gå bra.
Men nu började "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" ska se den men syrran.
Det är med Jennifer Love. Men nu ska jag kila :)

Latere !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0