Måndag


Idag har det vart lite jobbigt för att man började 8.30 och slutade 9.45 sen hade man håltimme till 13.30 så man visste inte vad man skulle göra så då fick man stanna i skolan och bara vänta. Men det var ändå helt okej men det är jobbigt att det ska vara så enligt min schema.
Nu pluggar jag med hemtentan som skulle vara inne idag men många hade inte gjort den men jag var klar men jag ville skriva handskrivet för då skulle det bli mer text än dataskrivet :P hehe.
Men nu ska jag äta och sen plugga vidare med hemtentan senare så ska jag drömma om Thailand som jag ska åka i December som är om 1 år. Barcelona vart inställt för att vi ska flytta och behöver lägga ner tid på lägenheten. Men jag vill åka till Thailand NU. Saknar Thailand, det var länge sen jag var där.

Igår fyllde även min bror åt som jag glömde nämna igår. Men jag har redan sagt grattis till honom och nu är han 30år. Han börjar komma till gubbåldern om ett par år :)



Saknar sommaren


Januari:

20:e 18 år! (Äta på restaurang)
22:a krogen, kanske
23:e Fest
26:e Tandregleringen

Vi hörs :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0