Onsdag

Jobbigt pass idag på idrotten. Var på Gympozz och hade ett pass som gjorde att jag fick ont i knäskålen men jag försökte vara med ändå. Men till slut gick jag och tog det lugnt för det gjorde ont när jag hoppade med benet.
Idag slutade jag 19.00 idag och jag är hemma och har väldigt ont i munnen tack vare tandställningen. Mamma och resten av familjen är och äter  god mat medan jag äter soppa.
Jag ska sova tidigt idag för att jag har varit så trött hela dagen idag och jag tror att jag inte ska till skolan imorgon. Det beror på hur tänderna mår och mitt huvud. Jag börjar känna att huvudvärken börjar komma. Och nu känns det väldigt ont i tänderna.

Jag hoppast att vi kan köpa råtta snart, Jag vill, Jag vill!
Det spelar ingen roll om det skulle vara en hane eller en hona :)
Men nu måste jag dricka upp min SOPPA :( Vill ha mammas mat!

Latere !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0