Days that passed by

Studentdagen var underbar för att min vän tog studenten och det gjorde såklart många fler. Även fast det regnade så var det en bra dag och regnet störde inte mig men det gjorde det på alla andra haha. Alla gick runt med paraply utom jag, jag älskar regn så jag blir alltid glad när regnet kommer.

Efter studentdagen vart jag förskyld och fick ont i halsen.

Dagar från studenten fick jag ont i ryggraden och hade väldigt ont i halsen. Jag fick Diciofenac vilket hjälper mot inflammation och värk som jag har i ryggen. Jag fick en remiss och skulle till sjukhuset och röntga ryggraden så svar kommer om 14 dagar.

Fredag 18/6 fick jag penicillin för att jag har lunginflammation! Jag vill inte äta,svälja,nysa,hosta eller andas för det gör så ont!

Lördag 19/6 Nu kan jag äta lite mat men jag måste äta kall mat, det rekommenderas. Jag kan svälja men det gör lite ont. Ryggen har jag ont beroende på hur jag sitter. Jag kan inte sitta böjt eller för rak för då får jag ont.

Det här var allt jag har att berätta om vad jag har varit med om..

PS. Min kusin har kommit till Sverige och ska vara här i en månad sen ska han och min mosters man och mina 2 kusiner åka bil genom Tyskland, Belgien och till Frankrike.
Jag och min kusin och hennes pojkvän och kompis ska åka kryssning till Tallin om 2 veckor och jag måste hitta mitt pass men känner ingen ork. Men snart ska jag ta mig i kragen och leta i varenda kartong efter mitt pass.

LATERE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0