Funderare nr.1


Vad ska man göra när man inte vet hur man ska göra detta??
Borde jag säga något??
Borde jag låta bli att tänka mer på det??
Borde jag gå vidare eller borde jag stanna där och försöka??
Vad borde jag göra??


Så här har det aldrig varit för mig, det är så svårt att veta vad man vill och vad man vågar att göra eller om man orkar att vänta.
Jag brukar inte kämpa med att försöka mer än vad jag har försökt och jag borde kanske glömma allt men jag vill ändå inte.
VAD FAN SKA JAG GÖRA!?

Jag vet inte om jag ska satsa eller om jag ska låta bli och leva vidare med mitt liv. Inuti mig så känner jag att jag inte vill låta bli men ändå vill jag inte vänta..

Ps. Bilder kommer , tålamod tålamod..

Jag vet själv att jag inte har mycket tålamod men jag försöker och jag tror jag ska ha tålamod att vänta men jag tänker inte att kämpa det har jag gjort.

Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0