Rea

Idag har det varit rea på bikbok, jag och mina 3 andra vänner, amanda,frida och julia gick dit för att handla och se vad som var värt att handla. Jag såg många men tänkte att jag aldrig kommer att använda dom och att jag skulle välja kläder som jag skulle använda. Så jag köpte bilder kommer. Sen gick jag och amanda till clas ohlsson för att hon behövde nya hörlurar som hon hade spräckt haha, när vi kom dit såg vi en snygg kille som var FÖRLOVAD! typiskt Hehe. Men men, när vi gick därifrån så kollade jag på skor och det hade tydligen kommit en butik för skor och jag behöver skor men jag hade inga pengar för att jag spenderade dem på bikbok. Jag gick till affären med amanda och kollade på skor och innan vi gick till clas ohlsson så sa jag till amanda; tänk om det är rea på monki men det skulle det aldrig vara för att dom har aldrig haft rea... tror jag men då när jag kommer till monki så är det 50% rabatt och 75% på varorna!! Jag vart tokig. Men sen gick jag till bikbok igen för att byta shorts till en större storlek. Som sagt så kommer bilder men jag skriver från telefonen så det är lite svårt att veta hur man ska göra. Men det kommer. Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0