1/3 Someday someday?


Har inte fått något nytt om min moster och min kusins flickvän. Min kusins flickvän och min moster bor i Concepción som jag idag fick veta, vilket är hemskt! Det var där jordskalveet hände.
Har även fått veta att ingen tsunami kom, lättnad! Men min bror sa till mig att det hade/ska komma en tsunami.
Men ingen har fått kontakt medd min moster eller min kusins flickvän men jag känner ändå att de lever, för jag har hopp och hoppet gör att jag känner på mig att de lever.
Mamma mår bätte för att hon iallafall vet om att hennes familj är oskadda och mår bra. Idag skickade hon, min andra moster i Sverige och min bror pengar till de. Jag skulle gärna vilja göra det men jag kan inte för att jag ska betala för min resa till Örebro när det är friluftsdag och sen har jag väl vart ego och köpt saker för mig själv och ska på Harry's. Jag känner mig egoist nu mot min släkt som har det jobbigt medan jag lever fri fullt, Borde jag ha det?



Idag gick första lektion sådär, läraren var jobbig som skulle berätta vad hon känner och tycker i 5 min varje gång hon tyckte det vart jobbigt. Men men
Idag vart den en dag som alla måndagar är när det är skoldag, börjar 8.20 slutar vid 09.50 och har lång håltimme till 14.30 och jag orkar inte gå hem.. Lat Lat Lat..
Idag skulle jag under min håltimme följa med min vän Amanda för att boka tid för hon ska tatuera sig så vi tog 31-linjen för att komma till Slottskolan och sedan gå till studion men vi hamna på sjukhuset och jag kände mig dum.. Vi skulle vänta på bussen eftersom att det inte kommer om ett tag så vi skulle gå över en snödriva och jag hade hoppats på att Amanda skulle ramla åt sidan och skrika av skratt och vilja ha min hjälp för att hjälpa henne upp men nej då, mitt hår kommer för mitt ansikte och sen när jag får bort allt hår så ramlar jag ner iställert! Very funny!! ha ha ha ha.. Det gjorde min dag iallafall men vi hann tyvärr inte boka en tid så hon skulle göra det efter skolan och jag kände mig dålig efter det.. men hon sa att det inte gjorde något, att det var lungt :)
Men nu ska jag som vanligt plugga men först ska jag trycka in mig en alvedon tablett och inte det blir bättre får jag ta en till och lägga mig ner och söva
:P

Obs. Bilder har inte tagits med ska försöka ta några från skolan :) Men här är en bild från i lördags när jag var barnvakt åt min brors son, Maximus.

Latere!



Kommentarer
Postat av: Amanda

din landning i snön var snygg ;) <3

2010-03-02 @ 23:09:36
URL: http://amandalowenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0