Hoppsan !!

2 prov imorgon och det är historia och Naturkunskap, jag glömde historiaboken i skolan och jag kan ingenting, jag har inte pluggat ett skit, vill lägga mig ner och sova bort 2 veckor och sen vakna upp och hoppas att det inte är stress som kommer som jag känner att jag har nu.. Naturkunskap vet jag iinte vad jag ska ha prov på men jag tror att det är hjärtat.. hoppas det iallafall.

Inga bilder läggs in för att är så jävla lat och inte orkar något!
Ska bli en skärpning.
Skolan idag var bra men lite jobbig.. Roligt,trevligt,jobbig :)
Så jävla bra lek man vet som man vill spela men det är inga som vill göra det..
Ska plugga och sen ska jag kolla om True Blood är idag, det var det förra veckan, det var iallafall igår också
:D

Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0