Lördags


Lördagskvällen var mysig, var med mina kusiner och sen med Mr.P och det var väldigt trevligt att träffa honom, det var ju ett tag sen. Men lördagskvällen mot slutet var lite jobbigt för att det var tjafs på St: Eriks Parken och polisen kom och skvätte all vatten på mina ben, det var en ganska stor vattenpöl men full reskpekt så förstår jag att de körde fort.
Stod något i tidningen men jag är lite osäker om det var det jag såg i lördags som stod i tidningen.


Hemma nu för att mamma är på akuten angående hennes öga.. Och jag är barnvakt åt min syster. Hoppas att det kommer att gå bra för henne, att hon kan operera sig. Ska nu vara lite mer aktiv med syster.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0