Mjooo


Idag åkte jag till gustavsvik med vissa från skolan, mångra från klassen men inte alla. Det var väldigt kul men jag hade så ont när jag alltid vart slängd in i forsen hela tiden för att jag krockar med väggen och gör hela tiden illa mig. Jag gick även och kollade på de läskiga fiskarna och något som jag inte gillade/ vart ledsen var att clownfiskarna var bort :'( VARFÖR ?! De är så himla vackra <3 Men nu är jag iallafall hemma och har pain och är väldigt tired så jag ska vila och sen ska jag kanske bege mig till min bror och träffa tvillingarna och Maximus !!
Saknar Maximus speciellt, han är så sööt. Ska lägga in en video så ska ni se vad sööt han är.
I videon leker man med sin docka, han ger dockan medecin. Underbar<3!!

Jag lägger in den idag annars blir det imorgon, snart som möjligt


By: Lindin'A

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0