sorry all´

Jag är väldigt ledsen alla, jag vet tyvärr inte hur man lägger in video på blogg... men bild kommer istället.
Sorry att jag inte är proffs på det här :/ Men idag har jag varit i skolan och första lektionen vad inställd för att va skulle till komvux aula och lyssna på en polis som kom för att tala med 1:or och 2:or (jag och min klass).
Vi fick information om hur intagningen är för att komma in och vad man får göra för något.
Det var trevligt och bra att han kom
:)
Snart ska mami och jag kolla på film, en gammal en.. forgetting sarah marshall, super film hahah !!
Åkte och handlade med mami idag och fick skjutsa moster hem och hon är så söt nog att sitta i en bilbarnstol.
Bilder kommer in :)





Peace,
Latere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0