Sorry


Min moster och min kusins flickvän har blivit kontaktade, de LEVER !!
Jag hade hopp att de skulle klara sig och det har de. Tack så mycket!
Jag vill passa på att be om ursäkt till er att jag inte har skrivit något och lagt in bilder. Men igår var jag hos min bror och kollade på Beck film och idag ska jag till strägnäs, igår skulle jag ha åkt till strägnäs men det vart inget av men idag ska jag dot och träffa mammas pojkväns son. Jag är inte sä värst nervös men det lär jag bli när jag är utanför huset säkert :P
Men jag lovar, LOVAR att jag ska lägga in bilder men jag har inte alls många. Kan lägga in videoklipp också.

Jag var och kollade på shan i torsdags, SKIT BRA
:)
Jag hör av mig.

Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0