Jahaja

Hejsan alla!

Har inte haft så mycket fritid och lägga ner tid till att skriva men idag har jag övningkört och jag ska övningköra senare på kvällen ikväll, det bli bra!
Det är mycket plugg och jag har en uppgift som ska vara klar imorgon så nu behöver jag lägga ner tid på den och sen måste jag jobba på andra uppgifter. Det är så mycket nu innan det blir lov.
På tal om lov så är det här mitt sista lov i mitt unga liv.. Man växer så fort nu, tiden är snabb nu så man måste hinna med det man vill innan det försvinner.
Så snart måste jag ta mig i kragen och säga vad jag vill och känner för någon, snacka om impuls om personen var i närheten för jag skulle göra det om personen var i närheten.

Men nu ska jag härifrån,

Latere !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0