Junkfood & Movie

Pizza snart =) .. Inte nyttigt jag vet och jag som ska låta bli att äta skräpmat... Men jag har beställt pommes frites med vit sås, eller aa min bror gör det.
Idag var jag i skolan och det var väldigt skönt väder. Jag tittade på avatar också idag vilket jag gjorde i förrigår som var min första gång att se den.
Avatar är väldigt bra faktiskt, jag skulle vilja se den i 3D.
Men nu ska jag plugga lite och sen ska jag äta när de kommer.

Imorgon ska jag äta lamm till middag med min bror och hans flickvän och sen ska vi kolla på champions league(stavning?) , jag älskar lamm. Jag  åt det första gången på tingsgården, Suveränt!

Ps. Bilder har inte gjorts pga av skolan och flytt som är pågående... Men det kommer, det kommer.

Latere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0