News

Har VG i datakunskap och jag köpte en keyboard igår, har redan börjat spela på en låt, Yiruma-River flows in you.
Det går väldigt bra med det också =) ! Jag har solat lite och har fått färg på kroppen men det syns tydligen mer på händerna hehe =P.. Idag har jag inga planer utom att jag ska spela och sen ska jag slänga iväg ett sms till en vän och fråga om hon och jag ska umgås lite, kanske cykla någonstans eller något. Det får vi allt se.
Bilder kommer inte pga pågående flyttning med jag kan meddela att lägenheten är snart klar och då kan vi börja med att packa in alla kartonger och möbler i vår nya lägenhet.
Det var iallafall allt jag kunde få fram ur hjärnan nu för nu ska jag iväg och spela lite men först måste jag snyta mig och kolla min tänder, spände tandställningarna och har dubbel så ont än vad jag hade förra gången jag spände..

Ps. Jag har gjort en hemsida som gjorde att jag klarade av datakunskapen: http://hem.passagen.se/lindina016/

Jag hoppas ni gillar bilderna, några kommer från fotografen själv som fotograferar mig, tack vare henne så klarade jag kursen bland annat=)!
RÖSTA GÄRNA PÅ MIN HEMSIDA =D!

Lägger in en gammal bild





Latere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0