Såå


Tyvärr då har jag varit lite borta från datan.. Jag sitter inte vid datan lika mycket nu och jag kan inte heller sitta pga av dålig internet anslutning till datan men nu sitter jag på en annan dator.

Syster har kommit hem från Grekland och hon berättade att det var demostration om jag minns rätt nu. Hon kunde inte vara ute så mycket pga att hon var där på en studieresa.
Men nu ska jag titta på film med min bror, vi kollade även innan på en film som heter What happens in Vegas. Man måste se den flera gånger, hah det är bra !

Igår träffade jag pojken, vi hade det trevligt och jag ska träffa honom imorgon också.
Mer får ni veta när jag har den tid att sätta mig ner och berätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0