Yester- and Today


Igår vid lunchtiden åkte jag och min syster till stadsparken och solade och jag har blivit brun!
Det är första gången jag solar också. När jag och min syster skulle åka hem så var det pride och vi såg Christer från after dark och jag som inte ens hade med mig kamera heller, jag träffade även mina kusiner också.
Senare på dagen åt jag middag hos min bror, vi åt lamm med salladsbuffé och dessert hann vi aldrig äta för jag gick och träffade några vänner och min bror gick till sina vänner och kollade på champions league.

Nu idag sitter jag hos min bror och ska bege mig till min andra bror som bor på söder .
Det regnade nyss och jag satte på mig kläder för att gå hemåt i regnet vilket jag älskar med precis då så slutar det regna så jag stannade kvar.

Det var princip allt om igår och lite idag =)

Latere !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0