Ashton, VG, fosterställning

inte så blogg intresserad nu längre... why? Don' no.
ska förhoppningsvis kolla på punk'd, kommer någon ihåg den? Ashton kutcher?
whatever...men jag ska kolla på den om det går men jag måste tilläga att jag har ont i ryggen, mitt liv saboteras snart känns det som.
förutom en sak som fick mig nästan att lysa! jag kanske har VG på ett prov jag gjorde, det är inte säkerr..Gaah !!
aja mama var så glad att hon köpte en cardigan som skas sättas på i övermorgon då jag har skola för imorgon ska jag vara borta från skolan för att jag har bara en lektion men jag behöver verkligen städa min nya lägenhet och sätta upp den dära spegel som har lutat sig ot väggen ett tag nu. Plus!! kolla tvätttid.. ser fra emot denna dag för då ska det pumpas med musik och då bli man glad, det kan för fan alla erkänna ju. Musik när man städar:)

Ne nu ska jag logga ut och ligga i fosterställning och tycka synd om mig för denna dag som kommer.. ...och tycka synd om min onda rygg.

Peace & ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0