Jugge,tvättmaskin,PARFYM !

en skånsk kille som heter Aleksandar och 19år
och är en jugge. I Love It !!

Aleksandar är ett ovanligt snyggt namn och han är Jugge :D IIIIIHH !
Han är 19 och ser fan i mig bra ut, jag hade en bild men den försvann :( !

Men iallafall han kommer jag nog inte se förrän jag kommer till skåne för rajtan tajtan eller så kan man köra en klassiker, sätta sig på en TVÄTTMASKIN istället ;D höhöhöh

Ne nu är det repris på paradise hotel och jaaa jag kollar på det haaah..!

Aja nu blir det paradise hotel, fanta och klia mig i stjärten och undra om jag ska dra till honom nu när han e på hotell och chilla lite med hans kompis men aa det trör jag inte för det är vid ekängen och jag orkar verkligen inte gå dit:P

Och hör upp !
Han har den parfymen jag smälter av !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DRÖMPRRINSEN ELLER VAAD :D  !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0