Tvättmaskin,laserturken,malmö

kortfattat  nu :

Juggen lånade tvättmaskinen för att tvätta senare åkte vi till hans hotell och kolla film och somnade, nu tror ni attt jag ljuger men nej det är faktiskt sant.nästa dag åkte jag hem och tog det lugnt. Efter den dagen ville han träffa mig för det var sista dagen han skulle vara här i stan för sen skulle han dra till linköping. Träffade han och han skjutsade hem mig men oj oj oj hur han köör. Men d lugnt så klart:).

och nu har skolan börjat ooch jag ger snart upp, skut mig ! eller laserturken kanske kan hjälpa mig med ett par papper som måste fixas !!! Iallafall, nästa vecka ska jag hänga med amanda och sanne till malmö för de ska se på lady gaga sen krogen:) det blir nog sooft!

Peace N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0