Tid/ikea/älskar


Hej på er, jag har inte haft tid att skriva pga av skolan och "jobb". Jag tjänar inget men jag arbetar där och hjälper  till. Jag kanske ska arbeta hos Vila men det är inte säkert. Jag vet inte om jag skulle hinna med skolan då. Men men, nu äter jag frukost och skulle igentligen sova till 11.00 men ne ne, fick ett sms och ett samtal som jag behövde faktiskt svara på.
Efter skolan blir det Ikea i Västerås och sen hem igen och smsa kompis och kolla om vi skulle fika och ta en promenad. Det behöver man när man har stress och snorkråkor i huvudet..
Ne nu ska jag kolla på film

Ps. Vill bara informera er alla om att jag älskar min familj !

P & ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0