Dagens dag


Skola idag, fint fint.. Eller ??? Ne men idag efter skolan åkte jag till min mamas jobb och då kom det en tjej som hade håret ner till svanken och ville klippa till en tupp kam frisyr men på ett annat sätt, tog inge kort på tjej ( Kan man väl inte göra) men jag tog kort på hennes klippta hår som hon klippte, vilka dumheter, jag som vill ha till svanken, Aj aj aj tjejen.
Iallafall..
(Lägger in bild senare)
Idag köpte jag ett par svarta mys brallor (puma) riktigt jävla sköna !

Kollade nyss på en blogg där en kille hade sett filmen "after life" verkar vara bra, tror att jag ska kolla på den :)
Ne nu ska jag bli osocial och lägga mig i min säng och klia mig på kroppen och kolla på TRUE BLOOD :D !

Ps. Jag har fått ett eget eget rum, känns underbart men det enda problemet är....Jag får ändå inte vara ensam!
Alla kommer ändå in till mitt rum och lever där men jag vill leva i mitt rum själv när jag känner för det.
Har även övningkört hem från mamas jobb.

Ne nu ska jag titta på seriefilmen och jag kom även på att jag måste smörja mina söta fula fötter för de är det synd om, ingen tar hand om dom :( !

Peace and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0