Dudes !!


Jobbat som självaste stjärthålet idag! Stressigt som fan Hahah
Dudes !! Idag träffade jag den snyggste snubben på hela jordklotet !
Fyfan vad snygg!! Han är jugoslavier men inte en hårig en utan en snygg snubbe med fin gyllene brun hy, brunt hår och bruna ögon. Han är 27år.. Men jag har hört att åldern räknas inte ;D Eller HAhah?
Mamma vart fundersam när han ville bjuda mig hem till honom på middag med några kollegor, Wohoo säger jag bara men nej nej Mama vet inte om hon ska dit och jag vet inte vad. Men det hindar ju inte mig inte :D
Bror tycker inte om honom heller.. Men "Who Care :D I dont givah' shit!"

Imorgon skola kl.09.10 har idrott imorgon, får hoppas det var lika kul som sist, det var en rolig lektion, fick kramp i magen av skratt då hahah

På tisdag på jag gå tidigare från min försa och sista lektion, måste på ärende. Fan vad jobbigt med ärenden igentligen, man måste bara iväg långt, det är faktiskt jobbigt men men..

Onsdag skola som vanligt och sen ska jag till badhuset och swim med familyn :)

Och på Torsdag skola, taekwondo

Fredag blir det myskväll om inte det blir en promenad med någon, det är fruktansvärt skönt att gå ute när det är mörkt och lite kyligt :P

På Lörd.... Nej nu ska jag inte avslöja så mycket jag ska berätta det senare;) Promise men nu harjag avslöjat för mycket av min vecka även om den inte består av så mycket spänning.

Ne nu ska jag plugga, behövs, ska ha prom på torsdag kom jag på.. hehe :p :(

Peace N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0