hur ligger det till?

Jag undrar om jag ligger efter lite i skolan..

Jag ska göra

Religionen
Svenskan
Projektarbetet
Psykologin
Pedagogisk ledarskap
_________________________

Njaa.. så där skulle jag vilja säga.. Nu pluggar jag på projektarbetet. måste fixas men jag känner att jag vill kasta grejerna i sjön för jag ORKAR inte med mitt ämne, det är bajs dålig !

Iallfall..
Idag hade jag idrott men kunde inte vara med pga ryggen.. Jag har SKITONT i ryggraden och... Aa hela ryggen.
Min Mama ska fixa en tid till sjukgymnast men vi funderar även på skicka mig till akupunkturum eller hur det nu stavas.

HÖR UPP FOLKET !

Imorgon har jag planer, jag ska ha Disney Marathon med min Sis' . Jag vet att ni också skulle vilja göra det men. Det är skit mysigt. Tänk dig: Chips, dricka och dipp på bordet och sen har du massa disneyfilmer som ska ses på hela kvällen istället för att för en gång skull köra en utgång och supa.
Tänk på mig imorgon att ni står där och dricker, det är fullt överallt så ni kan inte sitta ner och snacka sen när ni kommer hem så har ni fruktansvärt ont i fötterna medan jag sitter med chips, dipp och dricka och kollar på barnfilmer :D !!

Härligt va :D



Nu ska jag plugga sen ska jag sova sen får vi se om jag ska till skolan för det värker som FAAN i ryggen :(

Peace & ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0