Häcken


Kollade nyss runt och såg detta

Resa dit ?

Dit skulle jag vilja åka, inte för att jag är ett stort fan men det skulle vara kul att åka dit och kolla runt och ha en mysdag där!


Ne nu ska jag kamma mitt toviga, stora, tjocka hår och sen ska jag lägga mig, om inte jag blir sugen på te och kolla på "Cougar "town" Heheh.. Den är bra som ‰&@ !!



Ps.

I helgen fyllde Amanda 18 år, men ack ack ack, inga bilder i bloggen men det finns på Facebook. Vilka nördar Hah! Jag skrattar de i ansiktet :D !

Har ont i ryggen, aj aj aj.. Och sen är jag svullen på båda knäskålarna, yeeeii :/ .. Mitt fel men men.
Ne nu ska jag klia mig på/ i häcken och stänga av diskmaskinen

Peace N ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0