OBS!


Har ju glömt att berätta, igår beställde jag min studentmössa, WOHOO !
Ibland känns det som att man vill ta studenten och bara åka härifrån men det känns även ibland att man vill inte sluta skolan man vill fortfarande gå i sin dumma jävla klass som är så jävla BÄST !

Vissa kan vara idioter ibland och snälla också och sånt ingår i en klass.
Snart är det dags att ställa sig på sitt flak och gapa utav helvete att man har tagit studenten.
Nästa dag blir det en bakisdag då man ska gå till arbetsförmedlingen och sitta i kö i timmar för att de andra som har tagit studenten sitter och väntar de med.

Aja slut snackat om det, mer om mig.
Jag som vanligt har vart i skolan, gympa första lektionen. Det var fan i mig kul, körde på som fan och jag fick håll och nu känns det som jag får det igen bara för att jag tänkte hur det kändes, BLÄÄ
Sen åt jag potatismos med fisksås, inge fisk idag, känner att jag ska köra på en diet, en dum idiot i klassen sa att jag var tjock. Ni tänker att jag ska inte lyssna på idiotfan men tyvärr så är det så att jag tar åt mig lätt speciellt nu när jag har ätit mer är 2 talldrickar men nu äter jag 1.
Men det där kommer ändå inte hålla för helgen för då blir det dipp, chips och DRICKA !!
Det får bli min goda tröst ätning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0