praktik/psykologi/meddelande

Ja nu har jag haft skola, sen taekwondo och nu har jag en sån jävla stor värk i ryggen, tack så mycket ! Im lovin' it !!
Aja nog med det... Imorgon ska jag fixa praktik för att tjejen på securitas har inte svarat på min mejl , inte ens den jag skickade förra året i november för att fixa praktik på direkten men men..
Så jag skickade ett meddelande till min psykologi lärare, kan man skriva så här?

 (hoppas att ni ser)

Och nu kan jag inte ändra mig för jag har redan skickat detta. Men han har sagt att han älskar våran klass och jag måste bara säga att han är den FÖRSTA läraren som har sagt det :O !!

Ne men nu ska jag fisa lite till, har sån jävla fis problem men det går nog över....snart.

Peace N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0