Så är det !

Skola idag, taekwondo eller hur det stavas och sen till mammas jobb. Jag¨måste få ut detta
Jag vill ta killen på plats så snygg !! en väktare som har arbetat där ganska länge och han e snygg fyfan vad snygg. Jag börjar förfan stamma när jag pratar med människan ! Jag vill nästan gå gömma mig i en sopptunna för att jag bara pratar och pratar när jag pratar med honom, han töttnar säkert på mig heheh
Så jag säger bara, Han är snygg! Så är det !


Ne men iallafall. Tänkte kolla på after life nu men det vart inte av på grund av att syster inte orkade komma upp hit för att kolla på den.. Trökigt vaah ..?

Nu ska jag sova jag tänker inte kolla på den nu vill ha sällskap ju.

fan vart lite sugen på te och macka faktiskt.. Nee nu får jag lägga AV ! Jag går bara upp upp och upp icke bra det inte, jag vill stanna på min vikt som jag hade men men..

Aja ska sova gött hoppas jag

Peace N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0