Apartment, job...Life

Jag har ju som sagt flyttat hem igen till mami men nu vill jag flytta hemifrån igen höhöh.. Jag vill flytta hemifrån och ha ekonomi för att köpa inredningen och jag vill ha jobb där man vet att man kan klara av att bo själv. Det känns som att livet kommer att bli surt efter Studenten :/ .. Jag ska åka på festival och sen ska jag plugga distans också och jag vill åka utomlands men ingen vill åka..
Allt känns så omöjligt men det är tur att jag har en musik som känns somrig och glad!

The Kooks- She moves her own way: http://www.youtube.com/watch?v=X0_dzob846E

Just nu har jag slutat och pugga med ett case.. det handlar om DNA och mord.. tråkigt när man inte är så insatt just nu:/

(3min senare)

Hahah fick ett sms från min lilla buse som frågade om jag ville dansa med honom och en tjej.. "No thank U, Im fine!"
Jag kan inte dansa med en kille som ska dansa med en tjej, hon skulle koka om jag gjorde det haha.. I think... Anyway
Nu ska jag lyssna på mer av The kooks och bli glad och det blir lättare nu när solen smyger fram då och då ;)



Peace N ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0